Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
coachingszkolenia.over-blog.com

Optymalizacja kampanii Google Ads

Optymalizacja Google Ads: ustawienia kampanii Podstawowe ustawienia określane są na poziomie kampanii . Począwszy od celu kampanii i nazwy kampanii, wyrównania geograficznego i językowego, budżetu, wyrównania stawek i harmonogramu. Google Ads: nazwy kampanii i struktura konta Nazwa kampanii powinna być krótka i znacząca. Im więcej kampanii ma być umieszczonych na tym samym koncie sem Google Ads, tym z czasem może to być bardziej mylące. Dlatego polecam jednolitą strukturę ze stałymi atrybutami w nazwie. Struktura jest najważniejsza w optymalizacji Google Ads. Dla sprawnej administracji i optymalizacji opracowałem kiedyś specjalną i jednolitą logikę. Tutaj fragment dla orientacji: Sprzedaż produktów: – Główne słowo kluczowe i synonimy 01.00/01 – uchwyt do telewizora_generic 01.01.01 - Typ_mocowania do telewizora 01.02.01 – Uchwyt do telewizora_Marka ... Logika identyfikatora słowa kluczowego: liczba przed pierwszą kropką (01.) zawiera informacje o produkcie i głównym słowie kluczowym (w przykładzie uchwyt ścienny do telewizora). Liczba po kropce (00) informuje o typie słowa kluczowego, tj. ogólne, specyficzne, marka lub podobne. Liczba po ukośniku reprezentuje synonim słowa kluczowego. Zaletą tej struktury jest to, że możesz ustawić filtr na podstawie przypisanego identyfikatora i wywołać wszystkie warianty słów kluczowych dla konkretnego produktu. Przejrzysta, indywidualna struktura zapewnia przejrzystość konta Google Ads i oszczędność czasu dzięki optymalizacji. W powyższym przykładzie pokazuję wskazówki dotyczące tego, jak może wyglądać struktura. Nie można go poprawnie używać w tym stylu. Możesz kupić ode mnie pełną logikę kampanii od 29,95 €. Mów do mnie! Google Ads: sieci reklamowe i cel kampanii W Google Ads możesz wybierać między różnymi celami kampanii. Możesz wybierać pomiędzy leadami , sprzedażą , ruchem na stronie lub brakiem celu . Tutaj warto dokonać właściwego wyboru, ponieważ automatyczne strategie licytacji opierają się na wyznaczonym celu. Google Ads może być wyświetlany na różnych platformach. W zależności od celu kampanii chcesz pokryć lub wzbudzić potrzeby poszukiwacza. Jeśli chcesz, aby pojawiały się dokładnie wtedy, gdy użytkownik aktywnie wyszukuje Twoje słowa kluczowe, wybierz sieć wyszukiwania Google i ewentualnie witryny partnerskie. Jeśli chcesz przyciągnąć uwagę użytkownika i wygenerować zasięg, polecana jest sieć reklamowa. Sieć reklamowa to witryny partnerskie, w których reklamy tekstowe i graficzne Google mogą być dopasowywane według różnych kryteriów. Najlepsza praktyka: sprawdzaj możliwości i zasięgaj w regularnych odstępach czasu oraz w razie potrzeby włączaj lub wyłączaj sieć partnerów wyszukiwania Google. Jeśli Twoje słowa kluczowe uzyskują zbyt mało wyświetleń w wyszukiwarce Google, bardziej opłacalna może być kampania w sieci reklamowej. Kampanie kierowane na sieć reklamową i sieć wyszukiwania Google należy zawsze oddzielić. Jeśli włączysz obie sieci reklamowe w jednej kampanii, nie będziesz mieć równomiernego rozkładu ruchu. Ponadto współczynniki konwersji i kliknięć w sieciach reklamowych mogą się znacznie różnić. Optymalizacja w celu poprawy poszczególnych wskaźników jest dość czasochłonna w mieszanej kampanii. Google Ads: kierowanie na lokalizację i język Skupienie się na lokalizacjach i języku ma fundamentalne znaczenie . Kieruj swoje kampanie tylko na obszary, w których chcesz oferować swoje usługi. Jeśli jesteś firmą usługową z siedzibą we Freiburgu i chcesz oferować swoje usługi na terenie całego kraju, polecam dwie kampanie. Jedna z nich jest skierowana do Freiburga i zawiera ukierunkowane słowa kluczowe i teksty reklam dla grupy użytkowników, którzy szukają Twojej usługi w związku z lokalizacją. W takim przypadku powinna być dostępna odpowiednia strona docelowa.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post